Tuesday 8 March 2011

My Day

Assalamualaikum !

Saya dekat sini okay ke haha ! Pagi-pagi lagi jam loceng aku bunyi. Tak jemu-jemu aku dengar jam loceng ni. Dari aku kecik hingga sekarang. "Abe, bangun! dah pukul7. Mama nak pegi keje dah ni. Kunci pintu". haha! Ni lah jam loceng yang tak pernah aku campak, aku hancurkan. Saaaayang gitu!  Lepas tutup pintu sambung tido balik. Harini boleh kira awal jugak la bangun, pukul 8.30. haha! Bangun je tengok phone ada 1msg dari siape ntah sebelum dia pegi skolah dalam 6.55am, dia ada exam la harini. tertanya-tanya, camne laa dia jawab exam bdak nih. Ntah2 tido je kot haha! Btw, goodluck la, kayy :)

Then siap2 nak pegi driving lesson kat Elite. Dengan mata sembab tak cukup tido, coz pagi2 pukul3 lagi dah kene ketik dengan nyamuk. Sabar jela. Sampai je sana, call la cegu aku, Mista Elias. Tuggu punya la lama, last2 dia datang cakap takboleh belajar harini coz sijil lesen L belum buat. Hampeh =,.=" Sabar jela. Orang beria bangun awal, last2 takleh buat. $%^&* !

Balik rumah, memang takde keje lain dah. Bila bosan on Facebook, on Facebook bosan HAHA! Nak buat cmne, orang menganggur la katakan. Pedih dah telinga ni dengar mak aku suruh cari kerja. Aduyai, malas betul. Takut jadi macam semalam je. Pegi dengan 2orang member aku, Faez and Muim. Usha kerja kejap then sorang lari usha awek, sorang lagi hilang dengan awek dia. cb tol =.=" Last-last tinggal aku sorang je, grr! Ingat nak try usha kat Hotel Zenith, tp member aku cakap kat sana cuma ada keje waiter jeh. Time ada function, kene layan orang, tuang arak segala. WHOA ! Gila kau ! Mampos aku taknak. So, tak jadi la. So, sekarang aku tengah serabut gila. Nak cari keje lagi, buat lesen kereta lagi. Haihh.

Ohh, saya rasa setakat ini saje rapuan saya kali ini. Siapa-siapa yang tegur saya kat Myspace, or Formspring, harap maaf, ye. Saya dah lama tak aktif. Nanti kalau saya bukak nanti boleh la reply apa yang patutnyee.

BYEBYE olls! Assalamualaikum ;D

No comments:

Post a Comment